عارف: به دنبال نبش قبر کردن حوادث 88 نباشیم/ دموکراسی هزینه دارد .


عارف: به دنبال نبش قبر کردن حوادث 88 نباشیم/ دموکراسی هزینه دارد.

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت:

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 تاکید کرد: حق نداریم و نباید وارد حوادثی مانند 88 بشویم.

محمدرضا عارف در دیدار جمعی از فعالان اصلاح‌طلب بروجرد گفت: فضایی که اکنون در آن قرار داریم با چند ماه قبل از برگزاری انتخابات تفاوت چشمگیری دارد. در شکل‌گیری این فضا، نقش مردم به مراتب مهمتر و تأثیرگذارتر از نخبگان کشور بود. باید با مراقبت از فضای ایجاد شده و در جهت پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم برای پیشرفت کشور بهره‌برداری مطلوب را به عمل آورد.

وی در ادامه، به برخی اظهارنظرهایی که درباره حوادث انتخابات 88 می‌شود اشاره کرد و گفت: در فضایی که به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری امسال به همت مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب در کشور حاکم شده است، برخی اظهارنظرهایی که به دنبال نبش قبر کردن حوادث سال 88 است با چه نیتی مطرح می‌شود؟ همگان باید از گذشته درس بگیریم و دیگر حق نداریم و نباید وارد حوادثی مانند 88 بشویم. البته در یک فضای آرام و با همدلی، تحلیل حوادث 88 یک ضرورت است تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه "دموکراسی هزینه دارد"، تصریح کرد: همه و بویژه نخبگان جامعه باید شهامت پذیرفتن اشتباهات خود را داشته باشند و باید با مردم با صداقت رفتار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد