تصاویر: حرکت جالب علی کریمی

علی کریمی در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و صبا  پیراهنش را به محسن پورمحمدی چاق‌ترین پسر ایران اهدا کرد. پورمحمدی ۱۷۵ کیلو وزن دارد.

 

 
حرکت جالب علی کریمی + عکس
 

حرکت جالب علی کریمی + عکس
 
حرکت جالب علی کریمی + عکس
 
حرکت جالب علی کریمی + عکس
 
حرکت جالب علی کریمی + عکس

دیگه این جور تملق و چاپلوسی زشته ، بدآموزی اجتماعی دارد!



آیا انسان می تواند  تصویر امام (ره) را بصورت ماکت مقوایی حمل کند و ... ؟!

اینکه این نوع مراسمات درست است یا خیر و یا اینکه ماکت مقوایی برای امام امت توهین محسوب می شود یا برای کارشناسان و اهلش که طبق مبانی شرعی و عقلی اثبات کنند کجای کار ایراد واشکال دارد،بماند.

به هر حال انگار برای عده ای اینک وقت آن رسیده که از ماکت مقوایی حضرت امام (ره) برای انتخابات بهره برداری کنند و آنرا توهین به ساحت مقدس امام عظیم الشان امت قلمداد نمایند.

می گویند سیاست بی پدر و مادر است امّا واقعیت آنست که سیاست بی پدر و مادر نبوده و نخواهد بود بلکه این سیاست زدگی است که نه پدر می شناسد و نه مادر و نه اساسا اعتقادی به این نوع مسائل دارد بلکه سیاست زده را هر کجا که  رها کنی و منفعتی در آن خوابیده باشد، براحتی خود را وصل که چه عرض کنم بلکه وارث می داند.




استفاده از ماکت مقوایی ماشین پلیس  و ... دیده بودیم اما اینجوری توی فرودگاه و ... ندیده بودیم



قویترین وعجیبترین زن شکارچی+عکس


چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۶
















نگذارید آیندگان درباره شما و خواب عمیقتان افسانه ها بسرایند . لطفاً بیدار شوید.

دزدی 3 هزار میلیاردی دیگر از جیب مردم

   محمدحسین جعفریان
       در روزهای گذشته افزایش افسار گسیخته نرخ ارز و طلا چنان همه مردم را شوکه کرد که برخی اخبار خود به خود به حاشیه رفته و گاه، تنها در حد چند خط در گوشه روزنامه ای، نوشته و فراموش شدند.یکی از عجیب و تأسفبارترین آنها این خبر بود که «فارس» به نقل از خبرگزاری رویترز آن را منتشر کرد؛ رویترز با اشاره به بلوکه شدن یک میلیارد دلار و 75 میلیون دلار دارایی بانک مرکزی ایران توسط دولت آمریکا، از تلاش واشنگتن برای مصادره این مبلغ به عنوان غرامت حادثه انفجار پایگاه آمریکا در لبنان خبر داد.با نرخ این روزهای دلار، این رقم معادل 3500 میلیارد تومان می شود. ملاحظه می کنید، خبر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی هفته ها بحث داغ و نقل محافل رسانه ای کشور بود، اما افزایش افسار گسیخته قیمت طلا و ارز ، چنان شوکی ایجاد کرد که این خبر در حاشیه قرار گرفت. عاملان آن 3 هزار میلیارد دستگیر شدند، اما کسی نیامد درباره این دزدی بیش از سه هزار میلیارد تومانی آمریکایی ها از جیب ملت ایران توضیح دهد. یک بار دیگر برگردیم به خبری که رویترز آن را مخابره کرده است.رویترز گزارش داده: وقتی اوباما قانون دفاع ملی را در 31 دسامبر (حدود سه هفته پیش) امضا کرد، بندی در این قانون هست که از او می خواهد تا هر گونه پول و سرمایه مؤسسات مالی ایرانی را در آمریکا توقیف کند. وجود این 75/1 میلیارد دلار در سال 2008 در یکی از شعب سیتی بانک در نیویورک که توسط بانکی در لوکزامبورگ سپرده گذاری شده بود، فاش شد. دادگاهی در آمریکا این سرمایه را زمانی توقیف کرد که نجات یافتگان و خانواده های قربانیان بمب گذاری بیروت در سال 1983 استدلال کردند باید از این پول خسارت 65/2 میلیارد دلاری آنان توسط ایران به اتهام (واهی) مشارکت در این حمله پرداخت شود.
حال پرسش اینجاست، کدام مدیر و مسؤول بی مسؤولیتی در این مملکت با وجود آگاهی از عناد آمریکا و متحدانش با این نظام و مردم، مانع سرمایه گذاری پول بیت المال در آن بانک و شعبه نیویورک آن نشده است؟ چرا پیش از آنکه پول این مردم را به آن بانکها بسپاریم، جوانب آن را کارشناسی و بررسی نکردیم؟ چرا سرمایه ای چنین عظیم را در شکم دشمنان خودمان می ریزیم؟ چه کسی عامل این فاجعه است؟ مردم باید یقه کدام وزیر و مدیر را بگیرند؟ چرا مردم را آگاه نمی کنید؟