میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) مبارک باد



میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) مبارک باد


میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) مبارک باد

آغاز سال نو مسیحی را به هموطنان مسیحی ام تبریک می گویم.


خوشا بحال آنان که نیاز خود را به خدا احساس می کنند،  زیرا ملکوت آسمان از آن ایشان است. خوشا بحال ماتم زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافت. خوشا بحال گرسنگان و تشنگان عدالت، زیرا سیر خواهند شد. خوشا بحال آنان که مهربان و با گذشتند، زیرا از دیگران گذشت خواهند دید. … هر که بخاطر من شما را ناسزا گفته، آزار رسانند و به شما تهمت زنند، شاد باشید. بلی، خوشی و شادی نمایید، زیرا در آسمان پاداشی بزرگ در انتظار شماست. بدانید که با پیامبران گذشته نیز چنین کردند. «انجیل متی 12-5:3»)

 آغاز سال نو مسیحی را به هموطنان مسیحی ام تبریک می گویم.

بخشی از بیانات آقای مطهری در رابطه با بازار فتنه اندوزان و فنته گران


 بخشی از بیانات آقای مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس :


این راه حل که اقایان موسوی و کروبی باید توبه و عذرخواهی کنند تا مساله تمام شود، به نتیجه نمی‌رسد چون آنها گرچه ممکن است به برخی خطاهای خود اعتراف کنند اما مجرم اصلی را طرف مقابل می‌دانند. توبه و عذرخواهی با اختیار و میل قلبی معنی پیدا می کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر قرار بر گذشت از طرفین از تخلفات یکدیگر نیست، تنها راه پایان دادن به قتنه سال 88 محاکمه علنی و همزمان آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد است بدون آنکه اتهامات آنها را در یک حد بدانیم. تا زمانیکه یک طرف قضیه حق حرف زدن و دفاع از خود نداشته و طرف دیگر هرچه می خواهد اتهام می زند و تحلیل می کند این بحران حل نخواهد شد. این سه نفر را که یکی هیزم فتنه را آورد و دو تای دیگر آن را شعله ور شدند محاکمه علنی کنید تا حقیقت ماجرا برای مردم آشکار شود. آنگاه هر حکمی صادر شود کسی اعتراض نخواهد داشت.

مطهری با تاکید براینکه حصر خانگی طولانی مدت بدون محاکمه توجیه قانونی و شرعی ندارد، خاطرنشان کرد: قرآن کریم می فرماید« دشمنی با قومی شما را از جاده عدالت خارج نکند، عدالت بورزید که به تقوا نزدیکتر است.»
این نماینده مجلس در ادامه با انتقاد از احکام برخی زندانیان سیاسی، گفت: احکام سخت گیرانه زندانیان سیاسی سال 88 نیز مطلب دیگری است که قوه قضاییه باید پاسخگو باشد، آیا این احکام توسط قضات مستقل و عادل صادر شده است یا قضاتی که تحت فرمن بازجوها و عناصر اطلاعاتی بوده اند، بسیاری از این احکام در دوره مدیریت قبلی قوه قضاییه و در فضای احساسی سال 88 صادر شده است، لذا نیاز به بازبینی دارد.