سال نو مبارک

سال و فال و مال و اصل و نسل و تخت و بخت         بادت اندرشهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش           اصل ثابت ،نسل باقی،تخت عالی ،بخت رام


      سال نو بر همه ی ایرانیان مبارک باد

ملی پوش فوتبال در دام شبکه تلویزیونی ضد ایران !

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۷
در حالی که این شبکه آمریکایی، آشکارا به دشمنی با جمهوری اسلامی می پردازد معلوم نیست یزدانی چگونه حاضر شده به عنوان کارشناس با آنان همکاری کند
عرش نیوز :
   

جام گیشه؛

داریوش یزدانی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که چندی پیش به کشور آمریکا مهاجرت کرده است در برنامه های ورزشی شبکه voa (صدای آمریکا) به عنوان کارشناس حضور می یابد.

 

یزدانی تا کنون در چند برنامه این شبکه به عنوان کارشناس ورزشی حضور یافته است.

 

در حالی که این شبکه تلویزیونی آمریکایی، یکی از اصلی ترین شبکه هایی است که آشکارا به دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی می پردازد و همیشه دروغ پراکنی های زیادی درباره کشورمان انجام می دهد معلوم نیست داریوش یزدانی چگونه حاضر شده به عنوان کارشناس با این شبکه همکاری کند.

          نکته ای را تذکراً عرض کنم و قصد دفاع از کسانی که به نحوی با رسانه های وابسته به استکبار جهانی همکاری می کنندرا ندارم ، آن اینکه : آیا مخالفین نظام جمهوری اسلامی لزوماً ضد ایرانی هستند؟فکر کنم، این تعبیردرست نیست و نمی تواندکلیت داشته باشد. چه بسا موافقین دو آتشه با نظام اسلامی بابرخی تساحل،سکوت،بی درایتی و خیانت به بیت المال ، کاری ضد ایرانی می کنند.

علیرضا قزوه: بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد


خبرگزاری فارس :علیرضا قزوه : رأی اعتماد به بهار در دست من و تو نیست. بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد. بهار سرش کلاه نمی‌رود. فقط تماشا می‌کند و می‌خندد به سیاه بازی حاجی فیروزهایی که برای هم دست می‌زنند.

خبرگزاری فارس: علیرضا قزوه: بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد

  بهار هم یکی مثل ماست که سرش کلاه نمی‌رود. کلاه از سر باد بر می‌دارد و به کلاهبردارهای سیاستمدار که ادای فرهنگ را درمی‌آورند، می‌خندد. بهار تاریخ مصرف ندارد اما آدم‌های زنده باد من و زنده باد دوست من و زنده باد دوست دوست من تاریخ مصرفی تا خرداد 1392 دارند.

بهار را نمی‌شود با اره برقی قطع کرد. هل داد و به زمین انداخت. اینها که با یک فوت جماعتی و یا رای گروهی دود می‌شوند و می‌روند هوا هیچ نسبتی با بهار ندارند. بهار را نمی‌شود برکنار کرد. رای اعتماد به بهار در دست من و تو نیست. بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد.

بهار سرش کلاه نمی‌رود. فقط تماشا می‌کند و می‌خندد به سیاه بازی حاجی فیروزهایی که برای هم دست می‌زنند و برای هم گریه می‌کنند و خود را به قله‌ها شبیه می‌دانند. بهار اگر تصمیم بگیرد یک روز بساط شما را به خیابان می‌ریزد و شما را به خس و خاشاکی بدل می‌کند. بهار از جنس ریشه است و از جنس ادب است و از جنس شعر است . از جنس اصالت است.

بهار کاری به سالن‌های مجلل برج میلاد ندارد. بهار صبح‌ها از سمت بهشت زهرا و جوانمرد قصاب قدم به خیابان می‌گذارد و این همه دست‌های گرسنه را در سطل‌های زباله می‌بیند که دنبال چیزی می‌گردند و شباهنگام با افسوس کاغذی برمی‌دارد و می‌نویسد: شما حتی بازیگران خوبی هم نبودید.

بهار آمده است بگوید سالی که نکوست از بهارش پیداست. بهار با همه جدی ست. روزی سلیمان نبی مغرور شد. بادی تختش را کج کرد .سلیمان اعتراض کرد به باد که چرا تختم را کج می‌کنی. باد گفت راست باش تا راستت کنم.

بهار با کسی شوخی ندارد و اگر بخواهد ناگاه هزار شاعر را فرمان می‌دهد تا تخت سلیمانک‌ها را کج کنند. بهار آدم‌های فراوانی دارد که بدون نیاز به یارانه به یاری‌اش می‌روند و عیدیشان را از خدا می‌گیرند و از قطع بودجه‌شان نمی‌ترسند. حتی اگر فیلمشان را بگیرند و در صحن علنی جایی نمایش دهند.

ما مریدان حضرت بهاریم. امر امر اوست ،بهار ولایت عشق است نه چیز دیگر...

لحظاتی با غضنفردر زنگ تفریح

- غضنفر تو یک شب برف و بورانی داشته از سر زمین برمی گشته خونه ، یهو می بینه یکجا کوه ریزش کرده ، یک قطار هم داره ازون دور میاد ! خلاصه جنگی لباساشو درمیاره و آتیش میزنه ، میره اون جلو وامیسته . رانندة قطاره هم که آتیشو می بینه میزنه رو ترمز و قطار وامیسته . همچین که قطار واستاد ، غضنفر یک نارنجک درمیاره ، میندازه زیر قطار ، چهل پنجاه نفر آدم لت و پار میشن ! خلاصه غضنفر رو میگیرن میبیرن بازجویی ، اونجا بازرس بهش میتوپه که : مرتیکة خر ! نه به اون لباس آتیش زدنت ، نه به اون نارنجک انداختنت ! آخه تو چه مرگت بود ؟! غضنفر میزنه زیر گریه ، میگه : جناب سروان به خدا من از بچگی این دهقان فداکار و حسین فهمیده رو قاطی می کردم !

- می خواستن غضنفر رو شکنجه روحی بدن ، می فرستنش تو یک اتاق گرد ، میگن برو یک گوشه بشین !

- به غضنفر میگن یه معما بگو . میگه : اون چیه که درازه ، زرده ، موزه ؟!

- غضنفر میره مسابقه بیست سوالی ، رفقاش از پشت صحنه بهش میرسونن که : جواب برج ایفله ، فقط تو زود نگو که ضایع شه . خلاصه مسابقه شروع میشه ، غضنفر میپرسه : تو جیب جا میگیره ؟ میگن : نه . غضنفر میگه : ...ها ! پس حتماٌ برج ایفله !

- غضنفر میره خواستگاری . اسم دختر پروانه بود ولی غضنفر قاطی کرده بود ، یک بند بهش میگفته آهو خانوم ! خلاصه وقتی دختر میاد چایی تعارف کنه ، غضنفر میگه : دست شما درد نکنه آهو خانوم ! دختر شاکی میشه ، میگه : بابا اسم من پروانه ست نه آهو . غضنفر میگه : ای بابا فرقی نداره . حیوون حیوونه دیگه !

حکومت نظامی بود ، سروانه به غضنفر میگه که تو اینجا کشیک بده ، از هفت شب به بعد هر کسی رو تو خیابون دیدی در جا بزنش . حرفش که تموم میشه ، تا میاد بره سوار ماشینش بشه ، میبینه صدای گلوله اومد . برمیگرده میبینه غضنفر زده یک بدبختی رو کشته ! داد میزنه : احمق ! الان که تازه ساعت پنج بعد از ظهره ! غضنفر میگه : قربان این یه آدرسی پرسید که ، عمراً تا ساعت نه شب هم پیداش نمیکرد !

بدون عنوان

وزیر سابق انگلیس و همسرش به جرم لاپوشانی یک تخلف رانندگی زندانی شدند

لندن - وزیر پیشین انرژی و محیط زیست دولت انگلیس و همسر سابقش به جرم لاپوشانی یک تخلف رانندگی و تلاش برای منحرف کردن روند اجرای عدالت، هر یک به هشت ماه زندان محکوم شدند.

به گزارش ایرنا، ˈکریس هیونˈ از سیاستمداران ارشد حزب لیبرال دموکرات انگلیس پس از افشای این تخلف در سال گذشته، ابتدا پست وزارت خود و سپس کرسی پارلمانی اش را از دست و اکنون نیز باید چند ماهی را در زندان بگذراند.

وی که در ابتدا منکر جرایم خود بود، سرانجام ماه گذشته در نخستین جلسه دادگاه به جرم خود اعتراف کرد به این امید که در مجازاتش تخفیف قائل شوند.

محاکمه کریس هیون 58 ساله و ˈویکی پرایسˈهمسر سابق و 60 ساله اش، به اتهام لاپوشانی یک تخلف رانندگی که 10 سال پیش به وقوع پیوسته بود، اواسط بهمن ماه در دادگاه ˈساوت وارکˈ لندن آغاز شد و هفته گذشته به پایان رسید.

این تخلف که مربوط به ماه مارس سال 2003 است، دو سال پیش برای نخستین بار با افشاگری های برخی از مطبوعات و همچنین اظهارات ˈویکی پرایسˈ همسر سابق آقای ˈهیونˈ وارد مرحله ای جدی شد و پلیس بیش از هشت ماه درباره آن تحقیق کرد که در نهایت سال گذشته منجر به صدور کیفرخواست علیه این وزیر ارشد کابینه و همسر سابقش شد.

بر اساس محتویات پرونده، خودروی آقای هیون در سال 2003 میلادی و هنگامی که عضو پارلمان اروپا بود، به دلیل سرعت غیرمجاز توسط یکی از دوربین های کنترل ترافیک در منطقه اسکس واقع در جنوب انگلیس مورد شناسایی قرار گرفت و وی علاوه بر جریمه با سوراخ شدن گواهینامه اش مواجه شد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، آقای هیون برای فرار از عواقب این تخلف رانندگی - که منجر به ابطال گواهینامه وی می شد- از خانم ˈپرایسˈ همسر وقت خود خواسته بود که او خود را راننده خودرو در زمان وقوع تخلف معرفی کند تا گواهینامه وی سوراخ نشود.

این موضوع سال ها بعد و پس از جدایی آقای هیون از همسرش در سال 2010 میلادی، افشاء شد و به موضوعی جنجالی تبدیل گردید.

ظاهرا خانم پرایس پس از مطلع شدن از روابط مخفی همسرش با منشی خود، اخبار مربوط به لاپوشانی این تخلف رانندگی را با یکی از خبرنگاران نشریه ˈساندی تایمزˈ در میان می گذارد و اعلام می کند که آمادگی دارد با قبول مسئولیت از کریس هیون ˈانتقام سختیˈ بگیرد.

خانم پرایس که یک کارشناس ارشد مسائل اقتصادی است و حتی مدتی مشاور دولت بوده، در جریان محاکمه به جرم خود در زمینه دروغگویی و برعهده گرفتن مسئولیت رانندگی خودرو اعتراف کرد ولی مدعی شد که برای انجام این کار بشدت از سوی شوهرش تحت فشار قرار گرفته بود و چاره دیگری نداشته است.

اعضای هیات منصفه پس از شنیدن شکایت دادستان و دفاعیات خانم پرایس، وی را نیز در این اتهام گناهکار شناختند و در نهایت قاضی دادگاه امروز او را نیز همچون شوهر سابقش به هشت ماه زندان محکوم کرد.

این دو چهره معروف و خبرساز انگلیس در نهایت عصر امروز از در پشتی دادگاه و در ون های امنیتی ویژه مجرمان، بطور جداگانه به زندان منتقل شدند.

بر اساس قوانین انگلیس، هیون و پرایس احتمالا حدود نیمی از هشت ماه حبس خود را در زندان می گذرانند و چهار ماه باقیمانده را بصورت مشروط و با قرار وثیقه در خانه سپری خواهند کرد.

دادستانی انگلیس برای انجام تحقیقات چند ماهه، صدور کیفرخواست و روند دادرسی این پرونده بیش از 100 هزار پوند هزینه کرده است که بر اساس گزارش برخی رسانه ها، این هزینه نیز باید توسط محکومان بازپرداخت شود.

ˈکریس هیونˈ از اعضای با سابقه حزب لیبرال دموکرات، از سال 2005 میلادی تا ماه گذشته عضو پارلمان انگلیس بود. وی پس از تشکیل دولت ائتلافی این کشور در سال 2010 به عنوان یکی از سهمیه های وزارت حزب لیبرال دموکرات، مسئولیت وزارت انرژی و محیط زیست را برعهده گرفت.